Blog

Az eltűnt vásárlók ereje

szept 30, 2014 | Marketing tanulmányok | 0 hozzászólás

A múlt heti marketingmesénk az ihlet nélküli napok ellen vette fel a harcot, kreatív ötleteket adva egy hírlevél kampányhoz. Ha lemaradt volna róla, érdemes elolvasnia!
Ezen a linken megtalálja: Amikor az ihlet nyaralni megy

A listán szereplő egyik témát, az Eltűntek világnapját egyből fel is dolgoztuk.

A hírlevelet a MrSale Öltönyüzlet azon vásárlóinak küldtük el, akik legalább 2 éve nem jártak az üzletben. Csak nekik felajánlottunk egy 1000 Ft értékű, bármire levásárolható kupont, amelynek szándékosan rövid, egy hetes érvényességi időt adtunk meg. Így biztosak lehettünk abban, hogy a lehető leghamarabb, és emiatt a levél miatt térnek be az üzletbe az “eltűnt” vásárlók.

Az említett hírlevél, alább olvasható:

Feladó: MrSale Öltönyüzlet
Dátum: 2014. augusztus 29. 23:00
Tárgy: Eltűnt vevőt keresünk, kérem, segítsen!
Címzett: Eltűnt vásárlók

Kedves “Név”!

Holnap, augusztus 30-án lesz az Eltűntek Világnapja.
Ezen alkalomból ellenőriztem a vevőlistánkat, hogy megvan-e még minden vevőnk,
és ijedten láttam, hogy Ön már több, mint két éve nem járt nálunk.

Kérem, adjon magáról életjelet!

A legjobb az lenne, ha ellátogatna az üzletünkbe, ebből biztosan tudnám,
hogy minden rendben van. Fáradozásáért cserébe felajánlok egy azonnal
és bármire levásárolható 1000 Ft-os vásárlási utalványt. Az ajánlatom akkor érvényes,
ha szeptember 6-ig (jövő szombatig) meglátogat minket.

Az utalványt a kasszában adják oda kollégáim, csak szóljon nekik,
hogy ilyen hosszú idő után Ön előkerült!

Az Eltűntek Világnapjáról itt olvashat bővebben:
http://www.mrsale.net/eltuntek-vilagnapja

Nagy szeretettel, egy 1000 Ft-os vásárlási utalvánnyal
és ezzel az aktuális kampánnyal várjuk üzletünkben:
http://www.mrsale.net/15960-ft-ajandek-oltony-melle

A MrSale csapata nevében:
Békés Zoltán
cégvezető

Írja meg véleményét, akár pozitív, akár negatív,
és nézze meg, mit írtak a többiek:
http://www.facebook.com/MrSale.Oltonyuzlet

Itt módosíthatja regisztrációs adatait: Szeretnék módosítani

Ezt az értesítést az alábbi email címre küldtük: mrsale@mrsale.net

Ha hírlevelünket a jövőben nem szeretné kapni, leiratkozás itt: leiratkozás

S, hogy mennyire volt hatásos?

A két éve nem látott vásárlók közül, 52-en jöttek el a levél hatására, 48-an pedig vásároltak is.
A 48 vásárló 430.000 Ft értékben vásárolt. Ugye nem rossz teljesítmény ez az elmaradt vevőktől?

Tanulság:

  1. Fordítson figyelmet az elmaradó vásárlókra! A korábbi vásárlókat könnyebb és olcsóbb visszaszerezni, mint teljesen új vásárlókat szerezni.
  2. Ha van egy ötlete, érdemes kipróbálni azt. Ha nincs, akkor érdemes csemegéznie 72 ötletet tartalmazó listánkból, amit ezen a linken ér el: Amikor az ihlet nyaralni megy

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük